(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

13 Şubat 2017 Pazartesi

Yok Böyle Kombin Yarışması!

Merhaba güzeller! Mutlu bir haftaya daha hazır mısınız? Ben bomba gibiyim 💪
Yepyeni bir yarışmayla daha karşınızdayım. Bu sefer öyle hemen biten türlerden değil bu yarışma. Her hafta yenilenecek elenen, aramıza yeni katılanlar olacak!
Yarışmaya katılmak için yapmanız gereken kendinizi tanıtan bir yazıyla yorum yapmak. Yarışmaya alındığınızda size ulaşacağız. Yarışmamızda 10 yarışmacı olacak ve haftaya pazartesi yarışmamız başlayacak! Siz de 'Bir kombin yapıyorum yok böyle kombin!' diyorsanız bu yarışmayı kaçırmayın çok eğleneceğiz. ✌💕


YARIŞMAYA DAİR

1- Hafta içi her gün (5 gün) kombin yapılıp nereye gittiğini belirterek tanıtıma konacak.

2- Cuma günleri cuma şıklığı olacak ona göre daha şık daha ışıltılı kombinler olacak.

3- Jüri üyeleri (ornitorengpery, starsu2004, Burberryy) her kombini kulüpte yorumlayıp 10 puan üzerinden değerlendirecek. (Klübe gitmek için tıkla)
-Cuma günleri konuk jüri olabilir-

4- Kombinini tanıtıma koymayan yarışmacı bütün jüri üyelerinden 0 puan almış sayılacak.

5- Jüri üyelerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 25 SD ya da limitli ürün kazanacak. (Ödüller değişebilir.)

6- Jüri üyelerinden en düşük puan alan 3 yarışmacı blogta oylamaya kalacak.

7- Blogtaki oylamada en düşük oyu alan yarışmacı yarışmaya veda edecek. Böylece hem en düşük puanı hem de en düşük oyu alan yarışmacı elenmiş olacak.

8- 8 hafta boyunca her hafta elenen yarışmacının yerine yeni bir yarışmacı gelecek. 8 haftanın sonunda yarışmaya katılım olmayacak. Çeyrek final, yarı final ve final yapılacak.

9- Yarışmanın finalinde ise kazanan 5 tl'lik Süperstar+200 SD nin sahibi olacak.


Moda yarışmasında, giyimiyle fark yaratan bayanlar, haftanın finalinde stardollar ya da limitli bir ödülün sahibi oluyorlar. Eğer giyim konusunda iddialı bir kadınsanız siz de bu yarışmada boy gösterip mütevazı sayılabilecek bir ödülle evinize dönebilirsiniz.✌ 💫

16 yorum:

  1. merhaba ben elmastekelmas
    ben modayı takip eden biri olduğumu düşünüyorum ve öyle ilerlediğimide düşünüyorum eğer bu yarışmaya katılabilirsem ve seçilebilirsem çok emek göstereceğimede inanıyorum beni bazılarınız bu blogtan tanıt bazılarınızda stardollda ki yarışmalardan çünkü ben önüme gelen her yarışma katılıyorum ve çaba sarfedip 1. olacağıma inanıyorum kısacası beni seçerseniz çok mutlu olurum ve büyük çaba harcarım

    YanıtlaSil
  2. kısa zaman önce takip etmeye başladığım bu blogdan edindiğim kombin önerileri ile kendimi geliştirmeye çalıştım. ve şimdi bunu uygulayıp tasdik almanın tam fırsatı.Bu sebeple yarışmaya katılmak isterim. Stardoll ismim isimkoyma

    YanıtlaSil
  3. mereba bn sebebimsin26 gerçek adım sudenur ve bu blogu uzun zamandır takip ediyorum ama malesefki hiçbir yarışmayı kazanamadım... bundan dolayı bu yarışmada olup çaba sarf edip kazanmak istiyorum inşallah katılabilirim...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben bilim_1 öncelikle adımdan başlayalım; Stardollu uzun zamandır oynuyorum ve sabit bir hesapta kalmadan önce adını veya şifresini unuttuğum ve akabinde silinen pek çok güzel hesabım oldu. Diğer hesapları unutmam üzerine -ne psikolojiyle bilmiyorum- bilim_1 adındaki bu hesabı açtım. Bu ismi niçin koyduğumu gerçekten hatırlamıyorum. Kendimden bahsetmem gerekirse Stardollda normal hayatıma nazaran daha abartılı giyiniyorum ama bu abartının kötü durduğunu değil aksine oldukça iddialı ve şık olduğunu düşünüyorum. Fazla moda olan şeyleri, herkesin yaptığını yapmayı sevmem (tabiki gerçek hayatta ilham aldığım markalar ve kişiler vardır) tributeler ve çook bayıldığım ürünler haricinde starplazada satışta olan kıyafetleri pek giymemeyi tercih ederim. Sürekli süperstar olmayan bir hesaba göre gayet iyi olduğmu düşünüyorum. Yarışmada olmayı çok isterim. Destan yazdığı için özür dilerim. Teşkkürler ♡♡

    YanıtlaSil
  5. Bu arada yorumların yapılacağı klüp hangi klüp?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışmaya özel kulüp en kısa sürede açılacak takipte kalın :)

      Sil
  6. mrb ben modayı sık takip ediyorum kombinlermin çok havalı olduğunu düşünüyorum 14 yaşındayım gerçek adım damla yarışmaya katılmak istiyorum stardollda adım hayatchuck

    YanıtlaSil
  7. mrb ben missprenses58 bu yarısmaya katılmak ısterm cunku kombınlerıme ve tarzıma guvenyorum umarım secılırım :D

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ben Merve.17 yasindayim. İstanbulda yasiyorum. Modayi takip etmeyi ve tasarimlar yapmayi cok seviyorum.Değişik şeyleri bir araya getirip kombinlemeyi çok seviyorum.Farklı tarzda giyinmeyi seviyorum. Bu yarismadada bunu herkese gosterecegime inaniyorum. Bu yarismadada iddami ortaya kolacagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıcı adını da yazarsan sana ulaşmamız kolay olur :)

      Sil
  10. merhaba ben elif :) yaşım 17 amasyada yaşıyorum. kombin yapmayı sewiyorum :)hani derler ya moda insanın kendine yakışanı giymesidir diye bende kendime yakışanı giymeyi tercih ediyorum :) inş. secilirsem tarzıma güveniyorum :)
    kullanıcı adım : elifcan96

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. MERHABALAR
    Ben Simge 21 yaşındayım Muğlalıyım ve stardollda aktif bir oyuncuyum bu yüzden bu yarışma tam bana göre :) Kombinlerime güveniyorum yarışmaya katılmak istiyorum. Stardoll adım: smgkyk

    YanıtlaSil
  13. Adım yerine lakabım Sel'i tercih ederim
    5 yılı aşkın Stardoll oynuyorum.
    Tarzımı açıklayabileceğim kelimeler cesur, modern ve sıradışı olduğunu düşünüyorum.
    Bu yarışmaya kendi tarzımla bir farklılık getirebileceğimi umuyorum.
    İyi günler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...