(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

3 Mayıs 2017 Çarşamba

Anket Yoluyla Stardollar Kazan!

Herkese mutlu günler! 🌞🌼🍒

Aslında uzun zamandır Stardoll Cint'e kayıtlıydım ama ilk defa anketine katılarak 30 Stardollar kazandım. Nasıl mı?

Öncelikle Cint'e kaydolmanız gerekiyor. Bunun için Buraya Tıklayın! Açılan sayfada aşağıdaki gibi form açılacak. 

Formu doldurup Cint'e kaydolabilirsiniz. (Stardoll'a onaylı mail adresinizi yazmanız daha uygun olur. Ben onaylı mail adresimi verdim.) Sonra yapmanız gereken ise mailinizi düzenli olarak, anket gelip gelmediğini, kontrol etmek. 



Anket maili geldiğinde kaç dakika sürdüğü ve kaç Stardollar kazanacağınıza dair bilgi veriliyor. Ankete katılıp tamamlandıktan sonra ise birkaç güne kadar Stardollarlarınız yüklenmiş olacaktır. Benim o gün içinde yüklendi 😊 
 Üstelik bu bir seferlik bir kazanç değil. Her ankete katılıp tamamladığınızda Stardollar kazanıyorsunuz! Bu şekilde hem Stardoll'a hem de kendinize kazanç sağlayabilirsiniz 💪👍 Keyifli oyunlar! 💟

8 yorum:

  1. Ben bir kaç sene boyunca buna kayıtlıydım. Sürekli anket geliyordu ve katılıyordum. Ama hiç stardollar kazanamadım. Bunun üzerine üyelikten ayrıldım. Nerede yanlış yapıyordum acaba? İsimkoyma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum. Belki de anketi süresi bitince doldurmuşsundur ya da sınırlı sayıda katılım olduğu için katılamamışsındır. Bu konuda yeniyim ama bilgim olursam haber veririm :)

      Sil
  2. ben oraya tıkladım ama anket çıkmadı lütfen cevaplayın
    smartsunadiva

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anket, kaydolduktan sonra mail adresine geliyor.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ankete katıldım bekliyorum ve bana 30.00 sd dedi 30 sd mi yani

    YanıtlaSil
  5. merhaba, gerçekte anket için para vermemiz gerekiyor mu ve biraz bu konu hakkında bilgi verir misiniz lütfen yardımcı olun :/

    YanıtlaSil
  6. benim anketimde kaydolurken posta kodu diye bişey çıktı sonra olmadı posta kodu yok çünkü

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...